Fitronics is vanaf 12 juni tot en met 26 juni ivm vakantie zeer beperkt bereikbaar. Mail en webwinkel wordt met enige vertraging beantwoord. De bezorging van bestellingen vindt na 28 juni weer op de normale wijze plaats. Tijdens de vakantie wordt niet/of nauwelijks bezorgd.

Service & support

Service & Support

Fitronics beschikt over een eigen technische dienst om de in gebruik genomen apparatuur in optimale conditie te houden.

De Bicom fabrikant adviseert om uw apparaat elk jaar een service beurt te laten geven ter controle op de kwaliteit en veiligheid. Tijdens een servicebeurt wordt de kwaliteit van de batterij gecontroleerd, worden de instellingen van de software nagelopen en de frequenties gekalibreerd. Als er een software update beschikbaar is wordt uw Bicom apparaat voorzien van deze update. Verder worden desgewenst ook de flexibele elektroden gecontroleerd op functionaliteit.

De overheid verwacht van de therapeuten ook dat de medische apparatuur in goede conditie en tussen tijds gekeurd wordt. Vanaf mei 2020 staat dit in de wet vastgelegd.

Wanneer u onverwacht een apparaat ter reparatie moet aanbieden kan u in overleg een ruilapparaat beschikbaar worden gesteld zodat uw praktijk kan doorgaan met de werkzaamheden

Bij inruil van een Bicom  wordt altijd eerst het in te ruilen apparaat aan een technische controle onderworpen. Daarna wordt het inruilapparaat in een optimale toestand gebracht, voorzien van een nieuwe batterij, eventuele software update en eventueel aangevuld met nieuwe accessoires, voordat het in de verkoop wordt gedaan.

Natuurlijk kunt u ook telefonische ondersteuning krijgen van de technische dienst bij storingen in uw BICOM apparatuur.

Voor een nieuwe BICOM geldt een fabrieksgarantie van 2 jaren. Voor elke gebruikte BICOM geldt een garantieperiode van 1 jaar. Voor beiden geldt dit natuurlijk alleen wanneer u uw apparatuur op een zorgvuldige wijze gebruikt en behandeld. en veilighei